Machiel en Han naar Santiago de Compostella

Machiel en Han naar Santiago de Compostella

vrijdag 1 oktober 2010

Santiago -Machiel -

Dinsdagmiddag  28 september hebben we Santiago bereikt. Kennelijk hadden nogal wat mensen er een hard hoofd in dat ik de eindstreep zou halen....Een greep uit de voorspellingen .... heimwee, materiaalpech en op nummer 1 valpartijen of ongevallen. Kennelijk heb ik inmiddels naam gemaakt als brokkenpiloot.
Maar gelukkig is alles goed gegaan. Meer dan goed zelfs. Ik heb enorm genoten van de reis. Het landschap, de rust en natuur en niet te vergeten het eten en drinken!! Ook daar heb ik met volle terugen van kunnen genieten. Het ontdekken van het onbekende en het hebben van geen planning is me nog wel het beste bevallen!
Bedankt Han voor het reisgezelschap! Leo bedankt voor alle sms-sjes en het bijhouden van de site. Bedankt collegas voor het waarnemen van mijn taken. Bedankt Renate en Mirjam dat jullie ons hebben laten gaan en de boel thuis draaiende hebben gehouden. Verder ieder bedankt die ons gevolgd heeft en/of zo nu en dan wat heeft laten horen.
Het zit erop. De vakantie is te druk geweest om echt heimwee te krijgen, maar het is wel mooi geweest. Morgen dus naar huis, bijkletsen en het ritme weer oppakken . En wie weet nadenken over een volgende fietstocht en-of reis.

Ps Han maakt deze keer een apart berichtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten